One of a kind original ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag alweer een creatie welke ik maakte als ambassador voor CraftEmotions.
Meeste materialen zijn verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction.
(zie lijst onderaan de blogpost)

Dit boekje pimpte ik met een embossingfolder van Sizzix Numeric (115666/1827) en de Gilding wax van COOSA Crafts kleur blauw (302690/0108).


Ik zette het boekje in de zwarte gesso en heb met zwart Kraft papier (001232/0760) de embossingfolder door de Big Shot gehaald. 
Het embosste papier in stukken gesneden en op de kaft geplakt met de multicoat (118101/0002) van CraftEmotions.

Daarna met de Gilding Wax Blauw en een beetje Nuvo Embellishment Mousse Indian Gold (309908/0802) het embosste gedeelte bewerkt. 


De mooie stempel Orignal (130630/1024), ook van COOSA Crafts, heb ik gestempeld op Perkamentpapier (110106/0100) van CraftEmotions.
Aan de achterkant van het papier gekleurd met de Nuvo Aqua Flow pennen en aan de voorkant glitter aangebracht met de Nuvo Glitter Gloss pen (309908/6888).
Een kroontjespen (320600/0990) als lichaam voor de vlinder (op kleur gebracht met de Indian Gold mousse) en de vlinder verhoogd opgeplakt met Foamdots (119491/3103).

De houten cijfertjes (811500/0287) van CraftEmotions, op kleur gebracht met de Gilding Wax Blauw en de Indian Gold Mousse.
Vond de cijfers wel mooi passen bij de embossingfolder......zo worden de cijfers versterkt.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

         
   


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions