Reminder Challenge #2 @CraftAddiction Challengeblog

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het tijd voor de remiinder van Challenge #2 op ons CraftAddiction Challengeblog.
Het thema luidt:

Speciale Gebeurtenis
zoals bijv. Sarah Abraham, jubileum, huwelijk, baby.

Neem ook gezellig een kijkje op ons CA blog en laat je inspireren.
Je kunt nog meedoen t/m 28 februari.

Dit is mijn inspiratievoorbeeld


Ik ging aan de slag met een MDF huisje van CraftEmotions, waarop ik aquarelpapier Schut Artist Drawing Paper 225 grams  heb geplakt.


Dit aquarelpapier heb ik eerst in de zwarte gesso van Dutch Doobadoo gezet.

Toen met het scriptmaskstencil en cijfers en structuurpasta van Dutch Doobadoo gaan spelen.
Daaroverheen van papier de Cutting Grid, rondjes, een stansmal van CraftEmotions geplakt.
Dit is nog een pre-order artikel!!

Daarna ben ik het gaan opbouwen met allerlei leuke embellishments, zoals een houten huisje en letters, een metalen klokje, een metalen langwerpig embellishment, een kroontjes pen en bloemen.

Met de multicoat als lijm, ben ik gaan stooien met de 3D Balls van Powertex.


Toen ben ik gaan sprayen met de Mixed Media Ink Sprays van CraftEmotions, Light Violet, Mint, Royal Blue
Wat zijn dat toch mooie kleuren!!

De witte spatten heb ik met de witte InkSpray gemaakt.
Zo dekkend zijn deze sprays. 

Als finishing touch nog hier en daar wat Nuvo Embellishment Mousse, Aquamarine, en indian Gold aangezet.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Fijne dag!
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddicton
https://www.craftaddiction.nl/

             
        

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions