Let´s play Bingo bij Time for Magnolia Challenge

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik heb het deze week behoorlijk druk gehad waardoor ik niet eens een kaart heb kunnen delen met jullie en waardoor ik dus ook niet veel online ben geweest. En a.s. maandagavond 27 Mei geef ik weer een workshop kaarten maken en ben erg druk bezig met het maken van een voorbeeld voor de dames.........

Maar vandaag benik er weer want het is weer TIJD voor een nieuwe Time for Magnolia Challenge!!
It's time for Time for Magnolia Challenge!!

Challenge #15 Bingo 
Kies een horizontale, verticale of diagonale lijn qua ingrediënten met uiteraard een Magnoliastempel en geef aan in je blogbericht welke lijn je (minimaal) gebruikt hebt. (bijv. lint en/of kant - Bling bling - alles behalve vierkant)

Challenge #15 Let´s play Bingo 
Select a row of 3 products to use (vertically, horizontally or diagnoly) + Magnolia Stamp
(eg. Ribbon a/o Lace - Bling bling - Anything but square). Please mention in your blog message which row you have used.

Deze Challenge wordt gesponsord door Doe@Ding De randomwinnaar wint de gesponsorde prijs en wij van het Designerteam kiest een Top 3 en de winaaar van deze Top 3 mag onze Gastdesigner zijn bij onze volgende Challenge. Hoe gaaf is dat!! 
Dus doe gezellig allemaal mee en verras ons met jullie mooiste creaties!! Jullie hebben de tijd tot Donderdag  30 mei, 20.00 uur.
This Challenge is sponsored by Doe@Ding. The randomwinner wins the sponsored prize and we, the Designerteam, will choose a Top 3 and the winner of this Top 3 may be our Guestdesigner for our next Challenge. How cool is that!!
So please join us and surprise us with your most beautiful creations!! You can enter your creation until Thursday  30th May 20.00 uur CET (Amsterdam)

De beurt deze week is aan mijn Team
This challenge is hosted by my Team
Neem ook vooral even een kijkje op het TFMC-blog om te zien wat je kunt winnen en om de prachtige creaties van mijn teamies te bewonderen. Stuk voor stuk beeldschoon!!
Do take a peak at the TFMC-blog to see what ou can win and to admire the gorgeous creations of my teamies. Little pieces of art!!

Dit is mijn bijdrage:
Ik heb gebruikt: Alles behalve vierkant, Stanzen, Wit
This is my contribution:
I used: Anything but square, Dies, White
 
Ik hou het hier even bij. Mocht je willen weten wat ik allemaal gebruikt heb, vraag maar raak!!!
Iedereen bedankt nog voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart. Ik word daar altijd zoooooo blij van!!
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Ik wens jullie allemaal een droog en zonnig en warm Pinksterweekend!!!!

Heb je zin om een keer bij mij een workshop kaarten maken te volgen of inkleuren met Twinkling H2O's, stuur me dan een mailtje. Mijn mailadres is scrapcardaddiction@hotmail.nl.


Reacties

  1. het is een mooie kaart geworden nicole.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk..druk..druk..het is wat met onze hobby hè! Maar wat is het leuk!!! Je kaartje is prachtig, ik kom weer ogen te kort om alle details te bekijken...wat een plaatje!
    liefs Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart heb je gemaakt!!! Ziet er weer supers uit.
    Gezellig weekend,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicole,
    Je kaart is weer een plaatje, mooi model, super ingekleurd en weer helemaal toppie afgewerkt..complimenten..liefs van Ans en..een fijn weekend..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw Nicole, wat is dit weer een toppertje zeg, schitterend, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeeeel leuk en super toepasselijk bij dit afgrijselijke weer: pluutje van Memory Box, schitterend ingekleurde Tilda in de regen (volgens mij niks te gigglen *lol*) en dan de tekst "komt wel goed schatje" nou daar hou ik je aan Nicole !!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een toppertje gemaakt Nicole, hij is helemaal het einde, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kaartje weer Nicole, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Nicole,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
    prachtig papier en details.
    wat een geweldig model zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, wat een schitterende creatie heb je gemaakt Nicole, echt een mooie combinatie van mallen, kleuren en details.
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie creatie! Leuke vorm en geweldige details!
    Succes met je workshop. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nicole,nu zie ik 'm beter als op FB,hihi,wat een schatje en ik hoop dat ze gelijk heeft wat het weer betreft,hihi. Misschien red ik het nog om met deze challenge mee te doen,ik ga het zeker proberen..lieve groetjes en fijne pinksterdagen,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is het weer een plaatje!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi, leuke tekst ook!!
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart heb je gemaakt. Prachtige kleuren en mooie details heb je gebruikt. Er is weer genoeg te zien op je kaart. En de tekst "komt wel goed schatje". Zo leuk.
    JE leest het, ik vind je kaart weer schitterend. En dan heb ik het nog niet over het inkleuren gehad. Daar kan ik zo jaloers op worden. (geintje hoor). Tilda is weer prachtig ingekleurd.
    Fijne Pinksterdagen.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een schatje meis. Die drukte ken ik, weliswaar met hele andere dingen dan jij, maar ook ik kom veel minder aan bloggen toe dan ik zou willen helaas.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwwwwwwww schitterend mooie kaart heb je gemaakt Nicole met vele mooie details op je kaart. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie niet-vierkante kaart is dit Nicole :) erg mooie kleurencombi en de finishing touch qua embellies is aan jouw wel toevertrouwd, prachtig gwoon wat er weer allemaal op zit. Super kaart!
    Lieve groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, een super kaartje/label heb je gemaakt. Mooie details, heel zomers en daar zitten we op te wachten. Het regent weer eens.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhhhh wauw Nicole, wat heb je er toch weer een schitterende uitvoering van gemaakt! Er is zoveeeel op te zien. Ik ben er weg van! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions