Challenge #52 @ It's a Magnolia Challenge

En jawel........hier ben ik weer!!!
Vandaag start er weer een nieuwe Challenge bij It's a Magnolia Challenge
Challenge #52: Maak kaart in wit en één andere kleur, en natuurlijk gebruik een Magnoliastempel!!
En tevens hebben we een Candy te verloten omdat we al meer dan 600 volgers hebben!! De Candy, gesponsord door Doe@Ding, zal verloot worden onder de deelnemers van deze Challenge #52!!
Doen jullie allemaal gezellig weer mee? Jullie hebben twee weken de tijd om ons te verbluffen met jullie prachtige creaties en zo moeilijk is de opdracht niet, lijkt me!!
Dus neem snel een kijkje op het IAMC blog om te zien wat voor schitterends mijn teamgenoten gemaakt hebben en wat je allemaal kunt winnen, want de challenge wordt gesponsord door Joys Scraps and Stamps !!
 
Tilda with Little Pocket is ingekleurd met Twinkling H2O, Purple Sage (jurkje), Cinamon Stick (haren), Rich Cocoa (schoenen) en met Distress Inkpads, Tattered Rose en Vintage Photo (huid)
Nemen jullie ook nog een kijkje bij 't Scraphuis, daar loopt nog steeds de mooie maandaanbieding van 6 Twinkeling H2O's voor € 10,00 en ook nog een mooie weekaanbieding, Distress Inkpads 3 voor € 12,00. Het mooie hoekje linksonder het label, is van La La Land en is ook te verkrijgen bij 't Scraphuis, maar hier kun je het beste Jolanda even een mailtje voor sturen, want hij is vers van de pers en staat nog niet in de webshop!!

Super bedankt voor het langskomen en ook nog voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart.
Tevens was mijn moeder ook ontzettend blij dat jullie haar theedoos zo mooi vonden. Ook zij bedankt jullie allemaal vriendelijk!!!

En gisteren zijn Danoesja, Tonny, Miranda en Chantal hier geweest voor een workshop.
Wat heb ik ontzettend genoten van hun en hun enthousiasme. Ze zijn allemaal blij naar huis gegaan met ieder een prachtige uitwerking van de hartenhanger.
 
Dus als je zin hebt om ook een keer bij mij een workshop te komen volgen, dan mag je me altijd een mailtje sturen, scrapcardaddiction@hotmail.nl.

Ik wens jullie weer een gezellige week.


Reacties

  1. he Nicole
    Wat een schatje is het weer. Leuk in paars en wit!
    Liefs desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een beauty gemaakt Nicole, ziet er zo prachtig uit weer, het is wederom weer een genot voor het oog. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit toch een schat van een Tilda met dat handje in dat zakje en wat een superrrrrrrrrr creatie weer Nicole!! Leuk dat je de mal hebt gebruikt en dat hoekje vind ik ook wel gaaf!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicole,
    Weer helemaal bij gekomen van je leuke (aan de reacties te lezen) workshop ??? lekker kleppen en freubelen wat wil je nog meer..Hele prachtige kaart is dit weer..zó super ingekleurd en weer helemaal AF...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhhh wat is ie weer gaaf Nicole! En wat zag het er gezellig uit bij jou thuis tijdens je workshop meis! Supersss! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een super mooie kaart, geweldig die details erop, echt weer een topper!!!
    En wat ziet dat er gezellig uit die workshop, begint al aardig te lopen zie ik wel, heel erg leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart Nicole! Ik doe ook gezellig mee
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heeft je mooie afdrukje weer een prachtig plekje gekregen op je kaartje, ziet er weer helemaal super uit, net als de foto's van je workshop, allemaal blij....

    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitternde kaart Nicole, met een plaatje van een Tildaatje wat is ze toch leuk... en de workshop foto's zien er gezellig uit.

    veel liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauuuwww Nicole, een geweldig mooi pronkstukje werk heb je weer gemaakt, prachtig!!!!! Je stempel is weer prachtig ingekleurd!!!
    Wat leuk dat je workshop zo geslaagd was!! Maar het kán ook niet anders dan gezellig zijn bij jou, je bent zo'n hartelijk mens!!!! Super!!!

    xxx Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh Nicole, wat schitterend, zooo geweldig mooi!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik weet écht niet meer waar ik allemaal moet kijken hier hoor........het is tooooooo much, zo mooi, zo geweldig......en dan ook die bofferds nog die daar gezellig met jou aan de slag mochten.....ik kan wel janken......ik ook ik ook ik ook !!!!!!!! Grapje hoor meis, heerlijk allemaal en het is hier werkelijk adembenemend mooi allemaal!
    Liefs Plony......gelukkig weer een beetje back in town.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan deze kaart Nicole.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige tag zeg!!! Zo mooi ingekleurd, supers hoor.
    Het ziet er gezellig bij je uit de ws.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje Nicole, zo mooi gemaakt weer!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een mooie tag heb je gemaakt Nicole.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwwww schitterend mooie tag heb je gemaakt Nicole,wat was het gezellig bij je met de workshop. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is je tag prachtig, mooie kleuren! Wat een gezellig clubje had je bij de workshop, geloof meteen dat jullie veel plezier hebben gehad!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kreatie! Ik vind die vlinders ook erg leuk aan de zijkant, je hebt Tilda trouwens weer prachtig ingekleurd!

    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt meis, prachtig ... weer zoveel moois om te zien .. heerlijk !!
    Enneh ... je workshop ziet er ook gezellig uit hoor :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een schitterend kaartje, superzzz ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige label kaart. En een heel gezellige namiddag zo te zien!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alweer zo'n prachtige creatie... ziet er weer TOPPIE uit meid. Heel mooi papier ook!!
    Bedankt voor de gezellige ochtend vandaag.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh die ken ik en in het echt is ze nog veeeeel mooier!!!De kaart dan he(voor je denkt dat ik het over mezelf op de foto heb whahaha),hier thuis vinden ze hem ook súper en hij hangt te pronk aan mijn hartenkapstokje,zóo leuk,kan niet wachten tot de volgende workshop ;) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige creatie voor deze leuke uitdaging, gaat kriebelen ik wil ook meedoen...., nu nog tijd vinden!!!
    Je workshop ziet er gezellig uit...

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het ziet er gezellig uit zo met elkaar, voor mij woon je iets te ver weg! Prachtige label heb je gemaakt, met heel veel leuke details!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende tag. Tilda is weer prachtig ingekleurd. en je details zijn weer zo mooi.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooh wat schitterend weer Nicole. Geweldig hoe je alles weer zo mooi combineerd.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Nicole,
    het is weer een heel mooi lief kaartje met prachtige details! EN wat ziet doe workshop er toch gezellig uit! Jammer dat ik er zo'n eind voor zou moeten rijden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schatje Nicole en wat een lieve kleurtjes, heel erg mooi liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super mooie kaart ! Prachtig dat wit met paars. En wat een gezellig clubje heb je over de vloer gehad .... Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh Nicole, this is just fabulous! Love it! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een super mooie creatie Nicole! Een mooie frisse kleuren combi en Tilda is geweldig gekleurd. Ik heb mijn H2O's maar heb ze nog niet uitgeprobeerd. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Nicole , nog bedankt voor de super gezellige dag ! Volgende keer ben ik er weer bij hoor ! Liefs Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful Beautiful..... I love this... :o) Gorgeous Coloring.. AMAZING Details.. and the Flower, Leaves and swirl arrangement is absolutely Gorgeous...
    Fantastic colors too! :o) Beautiful work! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Nicole

    BEELDSCHOON is je tag en in het echt istie nog mooier.
    Het was reuze gezellig maandag en ik kijk al weer uit naar de volgende workshop:-))
    Mijn hartenhanger hangt beneden aan de computerkast zodat ik hem vaak zie. Kees vind hem ook erg mooi.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. WAUWIE wat mooi zeg, schitterend ingekleurd!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi Nicole

    Your tag is fabulous,the image is so sweet and your colours are wonderful and your details are fab too.

    Stunning work!!!!Love this tag:):)

    Wish you a lovely and happy week:):)

    Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Delightful! Your colouring and design are just perfect. Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hihi, ik hoorde dat je foto's op je blog had gezet, dus snel even neuzen: supergrappig hoor! Je tag is zoals door anderen al gezegd nog mooier in het echt en het hartje dat erboven hangt hebben we op jouw advies toch nog kunnen scoren, hihi.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions